Důvěřujte tisícům spokojených zákazníků - zaručená pravost!
  • Bleskové dodání
  • Bezpečné platby
  • Záruka spokojenosti
  • 30denní lhůta na vrácení

Pravidla internetového obchodu

Převedený dokument

OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO OBCHODU EUROFRANCE

Účinnost od 17.02.2024.

I. Definice

Pojmy použitými v pravidlech a předpisech se rozumí:

  • EuroFrance - majitel internetového obchodu nabízející prodej Zboží prostřednictvím internetového obchodu, tj. EUROFRANCE Marcin Bednarczyk i Konrad Kruczek Sp.K. se sídlem v Bielsku-Białé NIP: 9372219834 REGON: 072195068;
  • Zákazník - fyzická osoba, právnická osoba nebo organizační jednotka, která není právnickou osobou, ale které zvláštní předpisy přiznávají právní způsobilost, která podává Objednávku z Internetového obchodu. Zákazník je zároveň Spotřebitelem;
  • Spotřebitel - fyzická osoba, která činí právní úkon, který přímo nesouvisí s její hospodářskou nebo profesní činností, nebo fyzická osoba, která uzavírá Smlouvu, která přímo souvisí s její hospodářskou činností a nemá pro ni profesionální charakter, zejména vzhledem k předmětu její hospodářské činnosti zpřístupněnému na základě ustanovení o Centrálním registru a informacích o hospodářské činnosti;
  • Produkt - Zboží nebo Digitální zboží dostupné na Webových stránkách;
  • Občanský zákoník - zákon ze dne 23. dubna 1964, občanský zákoník;
  • Záruka - odpovědnost EuroFrance vůči zákazníkovi, který není spotřebitelem, za fyzickou nebo právní vadu Zboží, jak je vyjádřena v občanském zákoníku;
  • Záruka pro spotřebitele - odpovědnost EuroFrance vůči spotřebiteli za nesoulad zboží se smlouvou vyjádřená v zákoně o právech spotřebitelů;
  • Zásady ochrany osobních údajů - soubor obecných podmínek a pravidel pro zpracování osobních údajů a dalších informací zpracovávaných společností EuroFrance v souvislosti s používáním internetového obchodu;
  • Pravidla a předpisy - tato Pravidla a předpisy internetového obchodu EuroFrance, která stanoví všeobecné podmínky prodeje Zboží a pravidla pro elektronické poskytování služeb v rámci internetového obchodu;
  • Internetový obchod - internetová služba dostupná na adrese https://www.eurofrance.cz/, která Zákazníkovi umožňuje nákup Zboží nabízeného společností EuroFrance;
  • Zboží - produkty prezentované v internetovém obchodě společnosti EuroFrance;
  • Smlouva - smlouva o prodeji Zboží ve smyslu občanského zákoníku uzavřená mezi EuroFrance a Zákazníkem prostřednictvím Internetového obchodu;
  • Zákon o právech spotřebitelů - zákon ze dne 30. května 2014 o právech spotřebitelů;
  • Zákon o poskytování služeb elektronickými prostředky - Zákon ze dne 18. července 2002 o poskytování služeb elektronickými prostředky;
  • Objednávka - projev vůle Zákazníka směřující přímo k uzavření Smlouvy, ve kterém je uveden zejména druh a počet Zboží.

II. Obecná ustanovení

V těchto podmínkách jsou stanovena pravidla pro používání internetového obchodu.

Pravidla a předpisy jsou pravidla a předpisy uvedené v článku 8 zákona o poskytování elektronických služeb.

Internetový obchod obsahuje katalog Zboží, které si Zákazník může zakoupit.

Nařízení stanoví zejména:

  • pravidla pro registraci a používání uživatelského účtu v internetovém obchodě;
  • podmínky pro zadávání elektronických objednávek prostřednictvím internetového obchodu;
  • pravidla pro uzavírání smluv prostřednictvím internetového obchodu.

Používání internetového obchodu je možné za předpokladu, že váš počítačový systém splňuje následující minimální technické požadavky: Internet Explorer verze 8.0 nebo novější s povoleným JavaScriptem a cookies nebo Mozilla Firefox verze 3.0 nebo novější s povoleným JavaScriptem a cookies nebo Google Chrome verze 10 nebo novější s povoleným JavaScriptem a cookies.

Zákazník má kdykoli přístup k obchodním podmínkám na webových stránkách https://www.eurofrance.cz/.

III. Pravidla používání internetového obchodu

Registrace (vytvoření účtu) v internetovém obchodě je nepovinná. Zákazník může zadat Objednávku bez registrace v Internetovém obchodě.

Zadáním objednávky bez registrace v internetovém obchodě zákazník souhlasí s obchodními podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů.

Registrace probíhá vytvořením účtu prostřednictvím speciálního formuláře, který je k dispozici v internetovém obchodě.

Registrace je podmíněna poskytnutím osobních údajů označených jako povinné.

Registrací zákazník souhlasí s ustanoveními smluvních podmínek a zásad ochrany osobních údajů.

Společnost EuroFrance může Zákazníka zbavit práva používat Internetový obchod a může také s okamžitou platností omezit přístup do Internetového obchodu v případě, že Zákazník poruší Pravidla nebo právní předpisy, a to zejména v případě, že:

  • jste při registraci v internetovém obchodě uvedli nesprávné, nepřesné nebo neaktuální informace, které jsou zavádějící nebo porušují práva třetích stran;
  • byla prostřednictvím internetového obchodu porušena osobnostní práva třetích osob;
  • jakékoli jiné chování, které EuroFrance považuje za porušení platných právních předpisů nebo obecných zásad používání internetu nebo za chování poškozující pověst společnosti.

Zákazník je zejména povinen:

  • používat Internetový obchod způsobem, který je v souladu s platnými zákony Polské republiky, s ustanoveními Pravidel a předpisů a s obecnými zásadami používání Internetu;
  • neposkytovat ani nepřenášet obsah, který je zakázán zákonem, např. obsah, který propaguje násilí, je hanlivý nebo porušuje osobnostní a jiná práva třetích stran;
  • používat Internetový obchod způsobem, který narušuje jeho fungování, zejména používáním specifického softwaru nebo zařízení;
  • neprovádět v rámci internetového obchodu takové činnosti, jako je zasílání nebo zveřejňování nevyžádaných obchodních informací (spam);
  • nepoužívat internetový obchod způsobem, který by rušil ostatní;
  • používat jakýkoli obsah zveřejněný v internetovém obchodě pouze pro vlastní potřebu.

Omezený počet Zboží může být určen k propagačnímu prodeji a výprodeji. Objednávky jsou vyřizovány v pořadí, v jakém jsou přijímány potvrzené objednávky na toto Zboží.

Smlouva bude uzavřena také v případě, že digitální zboží bude zákazníkovi poskytnuto výměnou za předání osobních údajů zákazníka (obvykle přihlášením se k odběru newsletteru) za předem uvedeným účelem zpracování. Smlouva tohoto typu se považuje za uzavřenou okamžikem zpřístupnění údajů. V takové situaci se ustanovení Obchodních podmínek použijí obdobně jako u Smlouvy, při níž se platba za Zboží provádí v penězích. V případě, že si Zákazník přeje zakoupit Digitální zboží, ale nepřeje si výměnou za Digitální zboží sdílet své osobní údaje, EuroFrance Vás vyzývá, abyste jej kontaktovali přímo za účelem stanovení ceny výměnou za Digitální zboží.

IV. Postup při uzavírání dohody

Pro uzavření Smlouvy prostřednictvím Internetového obchodu je nutné vstoupit do Internetového obchodu a provést výběr Zboží, přičemž je nutné provést následné technické úkony na základě zpráv zobrazených Zákazníkovi a informací dostupných v rámci Internetového obchodu.

Výběr objednaného Zboží Zákazník provede přidáním do nákupního košíku.

Během procesu zadávání Objednávky - až do okamžiku stisknutí tlačítka potvrzujícího zadání Objednávky - má Zákazník možnost upravovat zadané údaje a vybrané Zboží. Za tímto účelem by se měl Zákazník řídit zprávami, které se mu zobrazují, a informacemi dostupnými v rámci Internetového obchodu.

Poté, co zákazník v internetovém obchodě zadá všechny potřebné údaje, zobrazí se shrnutí podané objednávky. Shrnutí podané Objednávky obsahuje mimo jiné popis vybraného Zboží, celkovou cenu a veškeré další náklady.

Pro provedení objednávky je nutné poskytnout osobní údaje označené jako povinné a stisknout tlačítko potvrzující objednávku.

Odeslání Objednávky Zákazníkem představuje projev vůle uzavřít Smlouvu v souladu s ustanoveními Pravidel. Smlouva se považuje za uzavřenou okamžikem potvrzení Objednávky společností EuroFrance. Zákazník obdrží zpětný e-mail obsahující potvrzení všech podstatných prvků Objednávky. Potvrzení Objednávky se rovněž považuje za odeslání Objednávky společností EuroFrance.

Smlouva se uzavírá v polském jazyce a podléhá polskému právu a jurisdikci polských soudů.

V. Dodávka

Dodání je možné v souladu s informacemi uvedenými v části "Platba a dodání" a "Zpracování objednávky" nebo zobrazenými během procesu objednávky.

Náklady na doručení nese zákazník.

Dodací lhůta závisí na postupu kurýrní společnosti a počítá se od data, kdy EuroFrance zašle potvrzení Objednávky.

Poškození Zboží způsobené během doručování jde na vrub kurýrní společnosti, s výjimkou případů, kdy bylo Zboží vadné před předáním kurýrní společnosti k doručení.

V případě závad nebo nedostatků Zboží je třeba zjištěnou závadu nebo nedostatek neprodleně nahlásit kurýrní společnosti.

VI. Ceny a způsoby platby

Ceny zboží jsou uvedeny v měně země, pro kterou je online obchod nakonfigurován v příslušném jazyce. Měny platné pro jednotlivé obchody jsou: PLN, EUR, GBP, CZK, GBN, SEK, DKK, RON a HUF. Ceny zboží zahrnují DPH, která je automaticky vypočítána v nákupním košíku podle cílové země zákazníka. Při nákupu mimo Evropskou unii je sazba daně 0 %. U objednávek mimo Evropskou unii nese clo a dodatečné poplatky zákazník.

Zákazník má možnost zaplatit cenu v souladu s informacemi uvedenými v záložce „Platba a doručení“ nebo zobrazenými během procesu objednávky.

VII. Právo na odstoupení od smlouvy

Platí pro spotřebitele:

Spotřebitel má právo od smlouvy odstoupit. Lhůta pro odstoupení od Smlouvy uplyne 14 dní ode dne, kdy Spotřebitel převzal Zboží nebo kdy Zboží jménem Spotřebitele převzala třetí osoba jiná než kurýrní společnost.

Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí spotřebitel zaslat své prohlášení o odstoupení od smlouvy písemně společnosti EuroFrance nebo prostřednictvím formuláře dostupného na adrese: https://www.eurofrance.cz/return. Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy je přiložen jako samostatná příloha k obchodním podmínkám.

V případě odstoupení od Smlouvy budou veškeré platby přijaté od Spotřebitele, včetně nákladů na dodání Zboží (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících ze způsobu dodání zvoleného Spotřebitelem, který je jiný než nejlevnější způsob dodání nabízený společností EuroFrance), vráceny neprodleně a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy byla společnost EuroFrance informována o odstoupení od Smlouvy. Vrácení peněz se provádí stejnými platebními prostředky, které spotřebitel použil při původní transakci, pokud spotřebitel výslovně nesouhlasí s jiným způsobem vrácení peněz. EuroFrance je oprávněna zadržet vrácení platby do doby, než obdrží Zboží a zjistí, že je v dobrém stavu před prodejem.

Zákazník je povinen vrátit zboží v nezměněném stavu, nepřesahujícím rozsah nutný k ověření jeho povahy, vlastností a funkčnosti. V případě vrácení zboží, které je poškozené, nese známky použití nad rámec nutné kontroly, je nekompletní nebo má sníženou funkčnost, má prodávající v oprávněných případech právo snížit částku vrácené platby úměrně ztrátě hodnoty zboží. Výše odečtu bude stanovena individuálně a zákazník o tom bude informován před vrácením peněz.

V případě vrácení autodílu, jehož pravost je potvrzena obalem s výrobcovou nálepkou, je zákazník povinen vrátit zboží v nezměněném stavu, nejlépe v původním obalu. V případě poškozeného nebo chybějícího obalu, což povede ke snížení hodnoty vráceného zboží, má prodávající právo odečíst částku odpovídající skutečné ztrátě hodnoty výrobku. Výše odečtu bude stanovena individuálně a zákazník o tom bude informován před vrácením peněz a bude mít možnost se k rozhodnutí prodávajícího vyjádřit nebo původní obal dodat.

Pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a ta bude vrácena prodávajícímu, prodávající kontaktuje zákazníka k určení dalšího postupu. V případě opětovného zaslání může být zákazníkovi účtováno poštovné. U objednávek s platbou na dobírku, pokud si zákazník zásilku nevyzvedne a ta bude vrácena prodávajícímu, může prodávající účtovat zákazníkovi náklady na odeslání a vrácení, pokud k nevyzvednutí nedošlo z důvodů mimo kontrolu zákazníka. Výše těchto nákladů bude řádně doložena a sdělena zákazníkovi.

Právo na odstoupení od smlouvy se na smlouvu nevztahuje:

  • pokud je předmětem plnění nerekonstruované zboží vyrobené podle specifikací spotřebitele nebo podle jeho individuálních potřeb;
  • kdy předmětem plnění je Zboží, které je po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelné od ostatních výrobků;
  • za Zboží s vadami, poškozením nebo jinými nesrovnalostmi popsanými v popisu Zboží, se kterými měl Spotřebitel možnost se seznámit a které před koupí akceptoval.

VIII. Reklamace zboží

Platí pro spotřebitele:

Společnost EuroFrance je povinna dodat Produkt v souladu se Smlouvou.

Společnost EuroFrance umožňuje zákazníkovi, aby si za účelem realizace dodávky zvolil dodavatele, a proto je na zákazníkovi, aby pečlivě zkontroloval správnost balení a obsah zásilky s ohledem na možné poškození při přepravě. Na předmětnou dodávku se vztahují pravidla chování upravená příslušnou kurýrní společností, s výhradou obecných pravidel přepravního práva, tj:

  • pokud se před vydáním zásilky zjistí, že došlo k její ztrátě nebo poškození, dopravce na žádost objednatele neprodleně protokolárně zjistí stav zásilky a okolnosti, za kterých k poškození došlo;
  • pokud se vada nebo poškození, které nebylo možné zjistit při převzetí, objeví až po dodání, je dopravce povinen zjistit stav zásilky na žádost zákazníka nahlášenou bezprostředně po zjištění poškození, nejpozději však do 7 dnů od převzetí zásilky;
  • V takovém případě bude základem případných nároků hlášení o škodě.

Pokud obdržené Zboží není v době dodání v souladu se Smlouvou, může Spotřebitel uplatnit svá práva ze Spotřebitelské záruky.

Jakékoli nesrovnalosti je třeba nahlásit do 14 dnů od doručení Zboží na e-mailovou adresu uvedenou pro kontakt.

Spotřebitelská záruka se poskytuje po dobu dvou let ode dne dodání Zboží, a v případech, kdy se jedná o použité Zboží a zákon umožňuje zkrácenou Spotřebitelskou záruku, po dobu jednoho roku ode dne dodání Zboží.

Pro uplatnění spotřebitelské záruky je třeba podat reklamaci s uvedením povahy nesouladu se smlouvou a s uvedením požadavku.

  • Spotřebitel může:
  • požadovat výměnu zboží za nové;
  • učinit prohlášení o snížení ceny nebo odstoupit od smlouvy, pokud:
    • uvedení Zboží do souladu se Smlouvou je nemožné nebo vyžaduje nepřiměřené náklady;
    • Společnost EuroFrance neuvedla Zboží do souladu se Smlouvou podle bodu 1;
    • nesoulad Zboží se Smlouvou trvá i přesto, že se společnost EuroFrance pokusila uvést Zboží do souladu se Smlouvou;
    • nesoulad Zboží se Smlouvou je takový, že odůvodňuje buď snížení ceny, nebo odstoupení od Smlouvy bez předchozího využití opravného prostředku uvedeného v bodě 1;
    • z prohlášení společnosti EuroFrance nebo z okolností je zřejmé, že společnost EuroFrance neuvede Zboží do souladu se Smlouvou v přiměřené lhůtě nebo bez zbytečných obtíží pro Spotřebitele.

Společnost EuroFrance odpoví na žádost spotřebitele neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od obdržení stížnosti.

Spotřebitel bude o výsledku stížnosti informován stejným způsobem, jakým stížnost zaslal.

Společnost EuroFrance je vyloučena z odpovědnosti v případě nehody:

  • mechanické vady Zboží způsobené osobami, za které EuroFrance neodpovídá;
  • zneužití;
  • nesprávná instalace;
  • nenahlášení nesrovnalostí do 14 dnů.

IX. Záruka na prodej zboží

EuroFrance může v rámci konkrétní nabídky upřesnit svou odpovědnost na základě poskytnuté záruky. Záruční doba je pro Zboží uvedena samostatně v rámci specifikace Zboží.

Stížnosti podané spotřebitelem bez uvedení důvodu stížnosti (záruka nebo záruka) budou vyřízeny na základě záruky EuroFrance.

Zboží by mělo být reklamováno pomocí formuláře dostupného v záložce "Vrácení zboží / reklamace".

X. Digitální zabezpečení

EuroFrance dbá na digitální bezpečnost internetového obchodu a zároveň respektuje právo uživatelů využívat funkce internetového obchodu a vyjadřovat svůj názor nebo jednat podle vlastního uvážení.

Obsah a funkce dostupné v internetovém obchodě nejsou prezentovány na základě vyhrazených funkcí umožňujících výběr pravidel třídění umístění podle typu rozlišení. Uživatel však může osobně třídit Zboží v Internetovém obchodě podle vlastních voleb a preferencí.

Všechny volby na webových stránkách jsou založeny na vlastním rozhodnutí uživatele.

Společnost EuroFrance nepoužívá při rozhodování v internetovém obchodě žádné algoritmy.

Webový obchod nezobrazuje reklamní obsah. Pokud se naopak EuroFrance rozhodne zobrazovat uživatelům reklamu, pak se reklama zobrazuje v souladu s volbou uživatele týkající se zpracování souborů cookie nebo nastavení prohlížeče. Pokud uživatel souhlasil s personalizací obsahu, budou zobrazované reklamy přizpůsobeny preferencím uživatele, které byly určeny na základě jeho aktivity v internetovém obchodě. Pokud uživatel nedal souhlas s personalizací reklamního obsahu, zobrazované reklamy nebudou personalizovány a budou vycházet z reklamních zobrazení připravených pro běžného uživatele.

Každý uživatel, který navštíví a používá internetový obchod, má možnost zaslat zprávu o obsahu internetového obchodu, který je protiprávní nebo porušuje smluvní podmínky, a to zasláním e-mailu na adresu určenou jako kontaktní místo uvedené v sekci kontaktů internetového obchodu - "ohledně porušení digitálních práv". Nahlašující osoba by měla pokud možno poskytnout informace, které umožní Vlastníkovi ověřit hlášení o porušení předpisů, zejména vysvětlení důvodů, proč nahlašující osoba považuje daný obsah za protiprávní nebo porušující Obchodní podmínky, a své kontaktní údaje, na které bude možné odpovědět.

Za zakázaný obsah se považuje obsah, který porušuje práva třetích stran, obsah, který je protiprávní, který podporuje násilí, diskriminaci, nerovné zacházení rasistické povahy nebo který jinak porušuje osobnostní práva.

EuroFrance si vyhrazuje právo pozastavit uživateli přístup nebo upravit obsah zveřejněný v internetovém obchodě v případě porušení výše uvedených ustanovení zákona nebo Nařízení, včetně používání botů, registrací účtů, neoprávněných žádostí o platbu, zasílání zpráv, které představují phishing, phishing osobních údajů, poskytování nepravdivých informací nebo informací, které porušují práva třetích stran.

Moderování obsahu se může projevit prostřednictvím:

  • odmítnutí zveřejnění obsahu
  • vymazání obsahu
  • zabránění přístupu k obsahu
  • ukládání obsahu
  • omezení nebo vyloučení zpeněžení obsahu.
  • pozastavení nebo ukončení poskytování služby
  • pozastavení nebo zrušení uživatelského účtu.

Rozhodnutí EuroFrance bude vycházet z posouzení situace a okolností v souladu s platnými právními předpisy. Každý případ bude analyzován a posuzován individuálně, bez použití automatizovaných postupů.

Každé osobě, o níž bude vlastník rozhodovat, bude oznámeno odůvodnění.

V případě, že uživatel nesouhlasí s rozhodnutím společnosti EuroFrance, je oprávněn podat odvolání do 14 dnů od oznámení rozhodnutí a uvést důvody svého stanoviska. EuroFrance na odvolání odpoví do 14 dnů. Stanovisko EuroFrance v odpovědi na odvolání je konečné.

Uživatel má rovněž právo řešit problémy se zabezpečením dat v internetovém obchodě prostřednictvím vhodného subjektu certifikovaného koordinátorem elektronických služeb.

Každá osoba, která učiní prohlášení, podléhá právní ochraně a její údaje a výměna korespondence s EuroFrance jsou důvěrné a neoprávněné osoby k nim nemají přístup.

XI. Stížnosti týkající se poskytování elektronických služeb a provozu internetového obchodu

Společnost EuroFrance se snaží zajistit správné fungování internetového obchodu v rozsahu odpovídajícím současným technickým znalostem a zavazuje se v přiměřené lhůtě odstranit případné nesrovnalosti nahlášené zákazníky.

Zákazník může společnost EuroFrance informovat o jakýchkoli poruchách nebo přerušeních fungování internetového obchodu. Jakékoli nesrovnalosti související s fungováním Internetového obchodu je třeba nahlásit e-mailem na adresu: poczta@eurofrance.cz.

V reklamaci týkající se nesrovnalostí ve fungování internetového obchodu je vhodné uvést typ a datum nesrovnalosti.

EuroFrance se zavazuje na stížnost odpovědět neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od jejího podání.

XII. Mimosoudní řízení o stížnostech a opravných prostředcích

EuroFrance umožňuje využití mimosoudních postupů pro podávání stížností a zjednávání nápravy. Využití mimosoudních postupů pro podávání stížností a zjednávání nápravy je dobrovolné a může se uskutečnit pouze tehdy, pokud s ním souhlasí obě strany sporu.

Spotřebitel se může obrátit na obchodní inspekci podle § 36 zákona ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci s návrhem na zahájení řízení o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů z uzavřené smlouvy.

Spotřebitel může rovněž požádat o uznání sporu týkajícího se uzavřené smlouvy stálý rozhodčí soud působící při příslušném oblastním inspektorátu obchodní inspekce podle § 37 zákona ze dne 15. prosince 2000 o obchodní inspekci.

Evropská komise rovněž poskytuje platformu pro online řešení sporů mezi spotřebiteli a obchodníky (platforma ODR). Je k dispozici na adrese: http: //ec.europa.eu/consumers/odr/.

Podrobné informace o řešení spotřebitelských sporů, včetně možnosti spotřebitele využít mimosoudní postupy při vyřizování stížností, uplatňování nároků a pravidel přístupu k těmto postupům, jsou k dispozici v kancelářích a na internetových stránkách oblastních inspektorátů obchodní inspekce a na internetové adrese UOKIK: https: //uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.

XIII. Ochrana osobních údajů

EuroFrance v souvislosti s používáním Internetového obchodu Zákazníkem vystupuje jako správce osobních údajů ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES, který je odpovědný za ochranu osobních údajů Zákazníků.

Osobní údaje budou zpracovávány za účelem řádného plnění Smlouvy (což je plnění smluvních povinností, poskytování kontaktů, zjištění, uplatnění nebo obrana proti nárokům, archivace údajů, vyúčtování, vedení reklamačního řízení) se Zákazníkem.

Příjemci osobních údajů budou:

  • poskytovatelé služeb, kteří poskytují EuroFrance technická a organizační řešení pro řízení organizace EuroFrance (zejména kurýrní a poštovní společnosti, poskytovatelé IT služeb);
  • subjekt provozující internetový platební systém uvedený v sekci platebních metod zobrazené při zadávání objednávky (PayU S.A. ul. Grunwaldzka 186 60-166 Poznaň NIP: 779-23-08-495; PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie S.C.A se sídlem L-1150 v Lucembursku);
  • poskytovatele právních a poradenských služeb a podpory společnosti EuroFrance při vymáhání pohledávek;
  • jiné subjekty, které poskytují služby EuroFrance nebo které EuroFrance pověřila zpracováním údajů na základě zvláštní dohody o pověření.

Osobní údaje budou uchovávány po dobu nezbytnou pro plnění smlouvy a po jejím ukončení nebo vypršení po dobu promlčení nároků v souladu s platnými právními předpisy.

Zákazník má v závislosti na okolnostech a důvodech zpracování právo na přístup k obsahu svých údajů a právo na opravu, výmaz, přenositelnost, omezení zpracování, právo vznést námitku, právo odvolat souhlas.

Zákazník má právo podat stížnost u PUODO (Úřad pro ochranu osobních údajů, ul. Stawki 2 00-193 Varšava), pokud se domnívá, že zpracování osobních údajů týkajících se Zákazníka společností EuroFrance porušuje ustanovení o ochraně osobních údajů.

Poskytnutí osobních údajů požadovaných pro příslušnou objednávku ze strany zákazníka je smluvní podmínkou. Poskytnutí těchto údajů je dobrovolné, ale nezbytné pro dosažení zamýšleného účelu.

Ustanovení zásad ochrany osobních údajů se vztahují i na zákazníky, pokud jde o zpracování jejich osobních údajů v souvislosti s používáním internetového obchodu.

Další informace o zpracování osobních údajů zákazníků prostřednictvím internetového obchodu naleznete v Zásadách ochrany osobních údajů, které jsou k dispozici na adrese: https://www.eurofrance.cz/privacy.

XIV. Odpovědnost. Vyšší moc

Společnost EuroFrance není povinna ověřovat správnost Objednávky Zákazníka ani jiných informací poskytnutých Zákazníkem, které se týkají specifikací Zboží a Objednávky. Za výše uvedené informace poskytnuté společnosti EuroFrance odpovídá Zákazník.

Smluvní strany jsou zproštěny odpovědnosti ze Smlouvy v rozsahu, v jakém je důsledkem okolností vyšší moci, jimiž se rozumí událost vnější, náhodné nebo přírodní (přirozené) povahy, zejména události katastrofického charakteru, živelné pohromy a mimořádné události v podobě narušení kolektivního života, jako je válka, domácí nepokoje, epidemie, karanténa, mobilizace, výluka, časové nebo územní omezení pohybu, nebo v podobě narušení soukromoprávní povahy související s nepřerušenou dodávkou Zboží nebo plněním Objednávky, jako jsou přerušení dodávek elektrické energie a jiných spotřebních materiálů, přerušení dodávek internetu nebo digitálního připojení, pokud by bez jejich dodávek bylo plnění Smlouvy podstatně ztíženo nebo znemožněno, přerušení dodávek Zboží, materiálů a součástí Zboží z důvodů nezávislých na EuroFrance, selhání systému, nesprávná, narušená nebo přerušená migrace dat týkajících se Zboží nebo přerušení plnění Smlouvy z důvodů nezávislých na EuroFrance. Zboží.

Strana, u níž vznikla překážka plnění povinností podle této dohody, je povinna oznámit druhé straně vznik nebo zánik okolností uvedených v odstavci 2.

Pokud okolnosti popsané v odstavci 2 nepřestanou existovat nebo pokud nelze určit, kdy okolnosti popsané v odstavci 2 přestanou existovat, je kterákoli ze stran oprávněna dohodu s okamžitou platností vypovědět, přičemž v takovém případě není žádná ze stran oprávněna požadovat od druhé strany náhradu škody.

Zákazník je povinen uhradit společnosti EuroFrance veškeré náklady, škody nebo majetkové náklady, které jí vzniknou v důsledku neplnění nebo nesprávného plnění Smlouvy ze strany Zákazníka.

Pokud právní předpisy obecně platné pro spotřebitele ke dni dané události stanoví příznivější podmínky odpovědnosti, než jsou podmínky upravené v těchto předpisech, zavazuje se EuroFrance uplatnit vůči spotřebitelům co nejpříznivější podmínky, které však nesmí být horší než podmínky stanovené zákonem.

XV. Závěrečná ustanovení

Příslušným soudem pro spory se spotřebiteli je soud příslušný podle platného obecného práva.

Řešení jakéhokoli sporu mezi EuroFrance a Zákazníkem, který není Spotřebitelem, bude předloženo příslušnému soudu v místě sídla EuroFrance.

Ve věcech neupravených těmito podmínkami se použijí ustanovení platného polského práva. V případě jakýchkoli rozporů mezi těmito Podmínkami a právy Zákazníků a ustanoveními vyplývajícími z obecně platných právních předpisů se použijí obecně platná ustanovení polského práva.

Příloha. Vzor formuláře pro odstoupení od smlouvy

[tento formulář je třeba vyplnit a vrátit pouze v případě, že si přejete odstoupit od smlouvy].

* doporučujeme použít formulář, který je k dispozici na adrese: https: //www.eurofrance.cz/return.

Adresát [zde uveďte název EuroFrance, úplnou poštovní adresu a, je-li k dispozici, telefonní číslo a e-mailovou adresu]:

........................................................................................................................................

Já/my(*) tímto oznamuji(*), že odstupuji(*) od smlouvy o následujících položkách(*):

........................................................................................................................................

Datum uzavření smlouvy(*)/přijetí(*):

........................................................................................................................................

Jméno deklaranta:

........................................................................................................................................

Adresa deklaranta:

........................................................................................................................................

Podpis deklaranta:

........................................................................................................................................

Datum vyplnění formuláře:

........................................................................................................................................

(*) Nehodící se škrtněte.